Executive MBA markkinoinnissa
ESPM – Brasil
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
São Paulo, Brasilia
Kieli (kielet
Portugalin kieli
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
3 lukukaudet
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
BRL 1 891 / per month *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* jopa 35 erää 1 891,88 BRL + 1 erä 2 083,21 BRL
Johdanto
Kurssin tavoitteena on keskustella innovatiivisista yrittäjyysliikkeen johtamisen konsepteista markkinoinnin painotuksella, kouluttaa ammattilainen, jolla on kyky johtaa ja soveltaa tietoa epäsuotuisissa skenaarioissa, joka pystyy selviytymään haastavista tilanteista ja olemaan itsevarmempi. päätökset. Tavoitteena on yrittäjämäisen asenteen kehittäminen ja kriittisen näkemyksen herättäminen markkinointiin ja liikkeenjohtamiseen sekä markkina- ja liikeetiikka- ja vastuullisuusfilosofian kanssa yhteensopivien johtamisasenteiden kehittyminen.
Opetussuunnitelma
mitä opit
- Rahoituksen perusteet (etäopetus)
- Strateginen markkinointi
- Yrittäjyysajattelu ja liiketoimintastrategiat
- Markkinointitutkimus
- Markkinointiin sovellettu etnografia
- Kilpailukykyinen älykkyys
- Talousskenaarioiden rakentaminen
- Tilastollinen mallinnus ja liiketoimintatiedon hallinta
- Kuluttajan oivallukset
- Brändäys
- Tuote ja innovaatio
- Neuvottelut ja konfliktien hallinta
- Kanavien hallinta
- Viestintä ja digitaalinen markkinointi
- Strateginen toimintojen hallinta
- Yritysten hallinto
- Henkilökohtainen suunnittelu ja itsensä kehittäminen
- Vastuullinen markkinointi
- Organisaatiokäyttäytyminen ja joukkueen johtaminen
- Johtajuus ja muutoksenhallinta
- Markkinointiin sovellettu taloushallinto
- Yrityksen kestävän kehityksen strategia ja ESG
- Monitieteinen integroiva hanke
Oppitunnit pidetään ESPM:n jatkokampuksella, ja niitä voidaan opettaa muissa paikoissa professorin ennalta suunnittelemalla. Kurssiohjelmassa mainitut EAD-kurssit tapahtuvat samanaikaisesti kasvokkain suoritettavien aineiden kanssa ja kurssin alkuvaiheessa.
Ohjelman tulos
Tavoitteena on keskustella innovatiivisista yrittäjyysliikkeen johtamisen konsepteista markkinoinnin painotuksella, kouluttaa ammattilainen, jolla on kyky johtaa ja soveltaa tietoa epäsuotuisissa skenaarioissa, joka pystyy selviytymään haastavista tilanteista ja tekemään vakuuttavampia päätöksiä. Tavoitteena on yrittäjämäisen asenteen kehittäminen ja kriittisen näkemyksen herättäminen markkinointiin ja liikkeenjohtamiseen sekä markkina- ja liikeetiikka- ja vastuullisuusfilosofian kanssa yhteensopivien johtamisasenteiden kehittäminen.
Galleria
Ihanteelliset opiskelijat
kenelle se on tarkoitettu
Kohde on suunnattu yli 5 vuoden kokemuksella johtotehtävistä, erilaisilta koulutusalueilta, jotka haluavat jatkaa kehittymistä urallaan kehittämällä johtamistaitoja liiketaloudessa ja markkinoinnin pääkonsepteissa.