Executive Master of Business Administration - Digitaalinen hallinta
USEK - Holy Spirit University of Kaslik
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Jounieh, Libanon
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Sekoitettu
Kesto
18 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
USD 480 / per credit
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Oct 2024
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
USEK Business School (UBS) yhdessä ESSCA: n (École Supérieure des Sciences Commerciales d'Angers), Conférence des Grandes Écolesin (CGE) ja AACSB: n, EQUIS: n ja kolminkertaisesti akkreditoidun AMBA: n jäsenen kanssa, voi nyt tarjota ainutlaatuisen ohjelma Libanonissa, joka tarjoaa opiskelijoille kaksoistutkinnon:
- ESSCA: n digitaalisen hallinnan erikoistunut maisterin tutkinto;
- Executive MBA USEKilta.
Tämä ohjelma, joka toimitetaan ESSCA: n kampuksella Pariisissa ja on Conférence des Grandes Écolesin (CGE) akkreditoima, toimitetaan myös USEK: ssa Libanonissa ja on suunniteltu libanonilaisille nuorille ammattilaisille.
Se ehdottaa kiinnostuneille ehdokkaille seuraavia erikoisaloja:
- Digital Management, Corporate Digital Transformation -vaihtoehto, joka muodostaa johtaja-johtajia, jotka työskentelevät ketterillä menetelmillä ja jotka voivat luoda digitaalisen strategian brändinsä hyväksi (B2C- tai B2B-muodossa);
- Digitaalinen hallinta, liiketoiminnan kehittäminen -vaihtoehto, joka muodostaa yritysten sisäiset johtajat, jotka voivat toteuttaa ja kehittää huippuluokan teknisiä projekteja ja varmistaa samalla, että yrityksen digitaalisen toiminnan taloudellinen suorituskyky on säilynyt hyvin.
Ohjelman tavoitteet
Tämä ohjelma muodostaa digitaalisia johtajia, jotka pystyvät:
- Digitaalisten liiketoimintamallien määrittäminen strategisten haasteiden hyväksi
- Käyttäjäkokemuksen, big datan ja verkkomarkkinoinnin vipujen hallitseminen
- Markkinointistrategioiden synkronointi ja yrityksen digitaalisen toiminnan kasvun seuraaminen
- Sähköisen liiketoiminnan kehittäminen ja hallinta
- Kulttuuri- ja organisaatiomuutosten edistäminen ketteryyden ja innovaatioiden avulla
Opetussuunnitelma
Ohjelman kesto on 18 kuukautta; opiskelijoiden tulee laatia ammatillinen opinnäytetyö ohjelman lopussa. Kurssit pidetään pääsääntöisesti kerran kuukaudessa viikon lopussa.
Puolet ohjelmasta toimitetaan ranskaksi, kun taas toinen puoli toimitetaan englanniksi. Sen rakenne yhdistää 38 Yhdysvaltain luottoa.
Oppimisretkikunta
Ensimmäisen lukukauden lopussa opiskelijat kutsutaan matkustamaan Piilaaksoon, Kalifornian teknopoliin, "Learning Expedition" -matkalle. Tämä opintomatka sisältää tapaamisia innovaatio- ja yrittäjyyttä luovien persoonallisuuksien kanssa, verkostoitumistilaisuuksia sekä vierailuja yrityksiin, tutkimuskeskuksiin, yliopistoihin ja startup-yrityksiin.
Kurssit
Yhteinen ydin
- DMGT515 Liiketoiminnan tutkimusmenetelmät ja ammatillinen kehitys
- DMGT520 asiakaspolku, mobiilistrategiat ja sosiaalinen media
- DMGT530 digitaaliset liiketoimintamallit, innovaatiot ja Big Data
- DMGT525 digitaalinen markkinointi ja liitetyt laitteet
- DMGT510 Essentials of Business Studies
- DMGT535 kansainvälinen oppimisretkikunta
Vaihtoehto 1 – Erikoistuminen yrityksen digitaaliseen muuntamiseen
- DMGT610-brändistrategia digitaalisessa maailmassa
- DMGT615 Digital Transformation and Change Management
Vaihtoehto 2 - Erikoistuminen liiketoiminnan kehittämiseen
- DMGT625 liiketoiminnan kehittämisstrategiat
- DMGT620 Web Design and E-Commerce Platform
päällyskivi
- DMGT690A Ammattilainen opinnäytetyö
Yhteistyössä Ranskan ESSCA School of Managementin kanssa. Opiskelijoille tarjotaan kaksoistutkinto: digitaalisen hallinnan erikoistunut maisterintutkinto ESSCA:sta ja Executive MBA USEK:stä
Oppimistavoite 1: Valmistuneet hallitsevat strategisen digitaalisen markkinoinnin kokemuksen.
- Oppimistavoite 1. Analysoi kokemuksellisen markkinoinnin strategioita sähköisen ostokokemuksen toteuttamiseksi.
- Oppimistavoite 2. Osoita kykyä synkronoida mobiilimarkkinointisuunnitelma monikanavaisen strategian puitteissa.
- Oppimistavoite 3. Hyödynnä dataa ja rakenna asiakastietoon perustuva toimiva liiketoimintamarkkinointitapa.
Oppimistavoite 2: Valmistuneet harjoittelevat digitaalisiin liiketoimintamalleihin liittyviä innovaatioita.
- Oppimistavoite 1. Kehitä innovaatio ja käytä liiketoimintamallipohjaa.
- Oppimistavoite 2. Määrittele digitaalinen viestintästrategia.
Oppimistavoite 3: Valmistuneet omaavat digitaalisen strategisen brändinhallinnan kyvyt.
- Oppimistavoite. Kehitä ja toteuta 360 asteen digitaalisen brändin toimintasuunnitelma.
Oppimistavoite 4: Valmistuneet saavat tarvittavat taidot liittyen digitaaliseen transformaatioon.
- Oppimistavoite 1. Ymmärtää organisaatioiden digitaalista muutosta ja digitaaliseen kehitykseen liittyvää johtamisen kehitystä.
- Oppimistavoite 2. Ymmärtää ketterän projektinhallinnan käsitteet ja soveltaa asianmukaisia johtamismenetelmiä digitaalisessa liiketoimintaympäristössä.
Oppimistavoite 5: Valmistuneilla on tehokkaat viestintätaidot.
- Oppimistavoite 1. Järjestä, kirjoittaa ja toteuttaa suullisia ja kirjallisia ammatillisia raportteja liiketoiminnalle globaalissa ympäristössä.
- Oppimistavoite 2. Puhu ja esitä ammatillisia viestintätaitoja ja teknologiaa käyttäen.
Pääsymaksut
Uramahdollisuudet
Tämä ohjelma tarjoaa seuraavat työmahdollisuudet:
- Chief digitaalinen upseeri
- Markkinointi- ja digijohtaja
- Sähköisen liiketoiminnan digitaalinen yrittäjä/sisäinen yrittäjä
- Verkkomarkkinoinnin projektipäällikkö ja digitaalinen viestintä
- Digitaalistrategia-konsultti
- Liiketoiminnan kehittäjä
- Sähköisen liiketoiminnan johtaja
- Tuotepäällikkö
- Sosiaalisen median päällikkö